INFORMACJA
Z uwagi na ograniczone funkcjonowanie Starostwa Powiatowego
w Opatowie w okresie od dnia 28 grudnia 2020r. do 14 luty 2021r., zastosowane zostały następujące środki zapobiegawcze i obostrzenia, poprzez zaprzestanie bezpośredniej obsługi interesantów w jego obiekcie na rzecz obsługi zdalnej (telefonicznej, e-mail, za pośrednictwem e-PUAP).
Wszelkie pisma kierowane do Starostwa składane są za pośrednictwem:
- operatora pocztowego,
- e-PUAP na adres skrzynki: itob629a04/SkrytkaESP,
- poczty e-mail na adres: (powiat@opatow.pl),
- ,,skrzynki podawczej” w godz. od 8:00 do 15:00 zamieszczonej
w przedsionku budynku Starostwa, pozostającej pod stałą kontrolą pracowników Starostwa, do której osoby zainteresowane mogą złożyć korespondencję bez konieczności wchodzenia do budynku.
Dokumenty złożone do godz. 15:00 otrzymają datę wpływu dnia wrzucenia do skrzynki podawczej, wrzucone po tej godzinie otrzymują datę wpływu z dnia następnego,
W w.w. okresie nie będzie możliwe złożenie osobiście korespondencji
w Kancelarii Starostwa.